تاریخ انتشار: جمعه 1402/09/24 - 11:27
کد خبر: 490860

جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک؛

۱۲ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند/ هلاکت چندین تروریست و دستگیری یک نفر

۱۲ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند/ هلاکت چندین تروریست و دستگیری یک نفر

سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  در پی حمله ناجوانمردانه‌ تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک‌ تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و ‌تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

در این حمله تروریستی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، نیروهای‌ پلیس حاضر در این مقر شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند و تعداد زیادی از آنها را مجروح کردند.

طبق آخرین اخبار، هم‌اکنون ‌اوضاع در منطقه تحت کنترل بوده و نیروهای امنیتی حاضر در منطقه در حال پاکساری منطقه بوده و امنیت توسط نیروهای امنیتی برقرار شده است.

جزئیات حمله تروریستی از زبان معاون استاندار

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در تشریح جزئیات این حمله تروریستی اظهار داشت: حدود 2 بامداد شب گذشته تعدادی تروریست به یک مقر انتظامی شهرستان حمله می‌کنند که 11 نفر از افسر‌‌ان ارشد فراجا و سربازان به شهادت رسیده و تعدادی نیز به مجروح می‌شوند.

وی افزود: افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند. در حال حاضر، وضعیت شهر عادی است و اقدامات لازم دارد صورت می‌گیرد و اطلاعات تکمیلی را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.

"جیش الظلم" مسئولیت حمله‌ بر‌عهده گرفت

گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

براساس گزارش خبرنگار تسنیم، در این حمله تیروریستی تعداد زیادی از این تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند که بلافاصله در تاریکی شب از منطقه گریختند.

شهادت 11 نفر در حمله  تروریستی راسک

در پی حمله تروریستی "جیش الظلم" به مقر انتظامی راسک، براساس اعلام برخی مقامات سیاسی و امنیتی سیستان و بلوچستان تاکنون 11 نفر به شهادت رسیده‌اند.

در حال اوضاع شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی بوده و وضعیت شهر به حالت برگشته است.
 
مجروحیت 7 پلیس در حمله تروریست‌ها در راسک

در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

هم‌اکنون فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

انتقال مجروحان حمله تروریستی راسک به زاهدان

در پی حمله تروریستی گروه جیش‌الظم به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک که به شهادت 11 نفر از افسران پلیس و مجروحیت 7 دیگر منجر شد، بلافاصله دقایقی پیش مجروحان این حمله با یک بالگرد برای ادامه درمان به زاهدان منتقل شدند.

در حال حاضر تلاش نیروهای امنیتی برای شناسایی تروریست‌ها در منطقه ادامه دارد و طبق گزارش خبرنگار تسنیم، ‌بالگرد فراجا ‌در نقاط مرزی ایران و پاکستان در حال شناسایی تروریست‌هاست.

ستگیری تروریست‌های حمله به مقر انتظامی در سیستان و بلوچستان/ ۲ نفر به هلاکت رسیدند

سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، درباره جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

وی افزود: ولی نیروهای کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم ۲ شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که ۲ نفر از آن‌ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.

اعزام هیئتی از فراجا برای بررسی حادثهٔ راسک

به دستور رئیس پلیس کشور هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک هستند.

 پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست‌ها در مرز ایران و پاکستان

بالگرد‌ها در نقاط مرزی ایران و پاکستان برای شناسایی اعضای گروه تروریستی جیش‌الظلم که در حملات تروریستی دیشب ۱۲ نفر از نیروهای نظامی را شهید کردند در حال پرواز هستند.

گروه‌های تروریستی بارها پس از عملیات در سیستان و بلوچستان به سمت مرزهای پاکستان متواری شده و در خاک این کشور پایگاه‌های عملیاتی دارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top